Google+ Followers

Friday, October 31, 2014

Ejen Extreme Energy Kopi Kuantan

Extreme Tenaga Kopi


Kopi Tenaga Extreme dibuat daripada ekstrak Maca terpilih yang dihargai di Peru, Amerika Selatan bersama-sama dengan ekstrak ginseng, serbuk kopi segera, krimer bukan tenusu dan fruktosa. Ini kopi berkualiti tinggi meningkatkan peredaran darah dan menguatkan sistem badan, sekali gus menjadikan ia minuman kesihatan semulajadi yang ideal.

Khazanah Peru, Maca diakui sebagai "Nutrien Vitality Asli". Ia mempunyai kesan ajaib yang sama seperti ginseng dalam melegakan keletihan, memulihkan tenaga, meningkatkan imuniti, meningkatkan peredaran mikro, mengimbangi hormon dan meningkatkan prestasi seksual.

Kopi Tenaga Extreme dikategorikan sebagai MAKANAN dan mendapati tiada kesan sampingan untuk mengambil jangka panjang. Ia dihasilkan dan dibungkus dalam Kilang GMP yang mendapat Sijil HALAL, HACCP Persijilan dan Pensijilan ISO mengikut Keperluan Pembuatan. Kopi Tenaga Extreme adalah semata-mata dibungkus untuk Pengedar Tunggal daripada BYG Worldwide Berhad.

Bahan utama dalam Kopi Tenaga ini Extreme Ekstrak Maca. Dari penyelidikan Maca dikenali untuk menjadi kaya dengan fosforus, kalsium, besi, kalium, zink, protein, serat semulajadi, mineral, lemak, karbohidrat, esstial asid amino yang diperlukan oleh badan manusia, sterol, maceaene, dan macamide. Kedua-dua komponen ini meningkatkan fungsi seksual dalam kedua-dua lelaki dan wanita, sekali gus Maca menjadi dikenali sebagai makanan berkhasiat afrodisiak untuk kesuburan.

7 RAHSIA KEHEBATAN EXTREME ENERGY COFFEE BOB2E !!

Rahsia Yang Pasti Membuatkan Anda Rasa Teruja !!
 



1) KOPI INI DIPERKAYA DENGAN EXTRAK MACA JUGA GINSENG !!
2 herba antara yang termahal & terlaris di dunia digabungkan dalam ramuan kopi ajaib ini !! 


2) KOPI INI BERUPAYA MENAIKKAN GHAIRAH SEKS

Maca & Ginseng telah terbukti sejak beribu tahun sebagai herba yang boleh menaikkan nafsu berahi di mana 
ianya sangat banyak digunakan oleh manusia bagi merawat penyakit mati pucuk ( dingin seks) 


3) KOPI INI MAMPU MEMBUATKAN ANDA HEBAT DI RANJANG !!
Kandungan Ginseng & Maca adalah diiktiraf oleh pakar pemakanan sedunia sebagai sumber makanan afrodisiak,
iaitu meningkatkan fungsi libido (organ seks) lelaki & wanita 


4) KOPI INI BOLEH MEMBUANG PENYAKIT
Kandungan 3 bahan hebat dalam kopi ini iaitu kopi, maca & ginseng memang terbukti boleh 
membuang penyakit & menyihatkan badan pengamalnya. 


5) KOPI INI BOLEH MENGERATKAN PERHUBUNGAN ANDA SUAMI ISTERI
Bila hubungan suami isteri tiada masalah maka bertambah kasihlah anda suami isteri. 


6) KOPI INI BOLEH MENGURUSKAN BADAN
Gabungan kopi, maca & ginseng terbukti dapat melancarkan darah juga membuang lemak di dalam badan. 


7) KOPI INI BOLEH MEMBUATKAN ANDA KAYA !!
Kalau tak percaya boleh tanya saya !!
call / sms : 0199440888


7 KHASIAT MINUM KOPI(Rahsia Berkenaan Kopi Yang Tak Ramai Orang Tau ....)



HOT TESTIMONI









pm/sms/weechat / whatsapps


fendy 0199440888

Wednesday, October 29, 2014

hilangkan sakit gigi dengan cepat

Korang pernah sakit gigi.Ataupun sakit pada bahagian gusi?Apa yang korang lakukan untuk mengurangkan kesakitan?Kalau gigi yang sakit tu berlubang,lagi lah sakit dibuatnya sampai ke kepala.Bagi yang malas atau pun takut nak berjumpa doktor gigi,ni ada petua mudah untuk korang yang sakit gigi dengan gosok gigi menggunakan ubat gigi  Marine Essence™ .

Pertama kali dihasilkan dengan ramuan botani Xylitol dan Pheno-SFE™ (bahan utama dalam setiap produk ME)

Terdapat 4 ramuan eksklusif di dalam ubat gigi ini:
1. Garam Buluh
  • Sumber kaya dengan mineral penting untuk menyihatkan gigi dan gusi.
  • Membantu menyembuhkan luka kecil gusi, gusi berdarah dan ulser mulut.
2. Xylitol
  • Menguatkan enamel gigi dan mencegah kerosakan gigi.
  • membantu memperbaiki kerosakan gigi.
3. Pheno-SFE™
  • Menghapuskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel gigi dan gusi (Anti-Penuaan)
  • Membantu membaiki dan memperbaharui sel-sel.
4. Glycerin
  • Pelembap semula jadi yang terhebat!
Ciri-ciri & Kebaikan yang ada pada ubat gigi ini:
1. Gabungan ramuan di atas dapat menangani masalah kesihatan gigi:
  • mencegah kaviti gigi
  • mencegah masalah gusi
  • mencegah pertumbuhan plak
  • menguatkan enamel gigi yang lemah
  • menanggalkan kotoran
  • mencegah nafas berbau
2. Tanpa gula
  • Mencegah kerosakan gigi
3. Tanpa fluorida
  • Selamat untuk kanak-kanak dan dewasa
4. Anti-Bakteria
  • membunuh bakteria untuk mencegah kerosakan gigi
5. Anti-Oksidan yang hebat
  • membantu menghapskan radikal bebas yang berbahaya daripada merosakkan sel-sel gigi dan gusi.
6. Antiseptik semulajadi
  • Menyembuhkan luka kecil gusi, ulser mulut dan gusi berdarah.
7. Daun pudina
  • Menyegarkan nafas
 terbukti bkesan untuk sembuhkan luka kecil pada gusi, gusi berdarah, gusi bengkak, gusi gatal, gigi karat, ulser mulut, cegah plak, cegah mulut dan nafas berbau busuk. 

testimoni 1
Pn nora hamil 8 bln dan mempunyai masalah gigi berlubang..dh masuk trimester ketiga doktor gigi suruh tggu sehingga bersalin baru boleh cabut atau tampal gigi tersebut..smlm beliau tidak dapat tido rakan beliau suruh beliau menggunkan ubat gigi ni ternyata memberikan kelegaan 100% untuk masalah gigi berlubang dan gusi bengkak yg dialami puan nora. 
testimoni 2
Pn. ida dari kuantan. Kesan awal yang saya dapat rasa ialah mulut rasa bersih..lidah takde rasa kelat semacam..klu bangun pagi, mulut tak berbau..takde bau air liur basi..lama kelamaan, saya perasan gusi dah tak berdarah lagi..klu guna ubat gigi jenama C dlu, gusi berdarah tak hengat..memang lah tak sakit..tapi, kalau masalah gusi berdarah tidak dibendung, in sha Allah umur 50an gonggak..hahaha..

Semalam (11/8/2014) saya ada maternity check up..selain buat pemeriksaan tekanan darah, HB dan urine, kena cek gigi..
Masa pregnancy anak pertama, karang gigi banyak giler smpi kne buang..gusi berdarah-darah lah jadinya..sakit dah tentu..haiyoooo..masa pregnancy kedua, tak buat pemeriksaan gigi..takut kne buang karang gigi lagi..sakit tu yang tak tahan..
3rd pregnancy tak boleh nak elak pulak..wajib cek gigi..berdebar-debar..takuttttt..
sekali tu doktor bagi komen:

"ok, gigi bersih, gusi cantik cuma ada karang gigi sikit-sikit kat gigi belah bawah.."

wahhhhh..sukaaaaa!!!best lah ubat gigi marine essence ni!!!doktor kata gigi saya BERSIH!!!gusi CANTIK!!!



hanya rm19 sahaja

pm/sms/weechat / whatsapps

 ina 0129643240
fendy 0199440888

Wednesday, October 15, 2014

Cara untuk tambah susu ibu

Makanan Penambah Susu Badan 


Kacang soya
Berbanding susu segar ataupun minuman jenis lain, kacang soya aadlah minuman terbaik yang banyak membantu anda menambah susu ibu. Paling bagus sekiranya susu soya tersebut dihasilkan sendiri kerana susu soya sudah semestinya bebas daripada kandungan bahan pengawet. Jika tidak berkesempatan membuat soya sendiri, minumlah susu soya organik.

Barli
Selain enak dijadikan minuman untuk menyejukkan badan ketika di musim panas, bijirin ini turut memainkan peranan penting dalam merangsang penghasilan susu. Untuk itu, anda hanya perlu memasak barli sehingga kembang dan menjadikannya sebagai minuman sama ada dihidangkan secara suam mahupun sejuk.




Oat
Bijirin ini terkenal sebagai bahan yang boleh menurunkan paras kolestrol dalam darah. Selain daripada itu, oat juga boleh menambah susu ibu. Paling mudah, anda boleh menikmati hidangan oat setiap pagi dengan menggunakan oat segera. Untuk menambah kelazatannya, anda boleh mencampurkan oat bersama susu, madu atau buah-buahan segar.

Paling senang, campurkan quick cook oat dalam air Milo masa breakfast :)

Lobak
Apa sahaja jenis lobak diyakini boleh menambah penghasilan susu ibu. Tidak kira sama ada lobak putih mahupun merah. Walaubagaimana pun, lobak putih dipercayai lebih bagus dalam merangsang penghasilan susu anda. Lobak putih boleh digunakan dalam hidangan sup manakala lobak merah pula boleh dijadikan hidangan salad yang berkhasiat.

Betik muda
Kebanyakkan orang tua mengesyorkan ibu yang mahu menyusukan anaknya supaya makan lebih banyak betik muda. Amalan ini baik kerana betik muda sememangnya berhasil dalam menambahkan penghasilan susu ibu. Biasanya, betik muda dijadikan sup dan dimakan bersama nasi.

Halba
Rempah ini biasanya digunakan dalam masakan kari. Bagi memperoleh khasiatnya, anda perlu mencuci halba terlebih dahulu, keringkan dan simpan di dalam bekas yang bertutup. Anda perlu makan sesudu kecil halba setiap hari. Ada yang gemar merendam halba di dalam air panas selama 15 minit sebelum meminumnya. Malah ada juga yang menelan terus halba tersebut.

Buah kurma
Unsur zat besi dan kalsium yang terdapat di dalam buah kurma adalah unsur yang paling tinggi bagi membentuk susu ibu. Bagi ibu yang mempunyai masalah kekurangan susu, dengan memakannya dapat galakkan pertambahan kandungan susu.

Mummy ada belikan kurma ajwa masa umrah aritu...setakan ni selang sehari memang makan 7 biji  :)

Jantung pisang
Amalkan makan jantung pisang celur. Jantung pisang yang dicelur enak dimakan dengan sambal belacan. Bukan sahaja sedap malah jantung pisang membantu menambah susu ibu.

Jintan
Orang melayu dahulu kala memanfaatkan pelbagai jenis tumbuhan sebagai ubat-ubatan. Ini termasuklah jintan manis dan jintan putih. Kedua-dua jenis rempah ini didapati dapat menambah pengeluaran susu bagi sesetengah ibu. Untuk memperoleh kebaikkannya, anda perlu menggunakan rempah-rempah ini dalam kebanyakan menu makanan seharian.

Saya amalkan makan softgel habbatussauda Minsyam , 2 biji pada waktu pagi :)

Longan Kering 
Buah longan kering ini diperkenalkan oleh seorang rakan sekerja berbangsa cina. Menurutnya, buah ini bersifat 'sejuk' dan baik untuk kesihatan. (Ada pendapat daripada seorang rakan lain pula menyatakan buah ini bersifat 'panas'). Ia sangat mudah didapati di kedai ubat tradisional cina, juga adakalanya terdapat di beberapa pasaraya besar. Dalam bahasa Cina, ia dikenali sebagai 'geng geng'. Biasanya saya membeli buah yang sudah dikering, dibuang kulitnya dan siap dipek di kedai ubat cina dengan kadar RM5 sebungkus, untuk tiga hingga empat kali rebusan.


Yang ni saya amalkan, rebus dengan gula batu sikit (boleh jugak campur dnegan kurma merah)....minum suam atau sejuk :)

Horlicks/Milo
Saya juga amalkan meminum minuman horlicks bersama sedikit susu segar. . Minuman ini juga sedikit sebanyak membantu penghasilan susu ibu, selain berkhasiat dan menambah tenaga sesuai untuk para ibu yang sentiasa cergas.Kalau kat office, saya lebih gemar minum Milo :)


Mineral Coffee 
Ada yang kata kopi ni akan sikitkan susu badan . Tapi dengan Mineral Coffee - diperkaya dengan Garam Buluh, dapat membantu menyegarkan badan, disamping memekatkan susu badan :)

Aroma istimewa Hai-O Mineral Coffee berasal daripada bijian kopi Robusta dan garam buluh organik semulajadi dari Korea. Selain aroma kopinya yang wangi, ia juga kaya dengan bahan mineral seperti magnesium yang dapat menggalakkan penyerapan kalsium dan penggunaannya. Hai-O Mineral Coffee bukan sahaja memenuhi cita rasa para peminat kopi, malah kandungan garam buluh di dalamnya telah meningkatkan nilai nutrisi kopi.

Antara khasiat kopi ini :-
Ini yang di citer dalam website Hai-o sendiri, serba sikit tentang MINERAL COFFEE ini.

Saya memang kaki minum kopi masa saya zaman sekolah dan bila saya mengandung pun memang kopi lah minuman saya...Alhamdulillah tak ada efek apa-apa pada kandungan saya..

Istimewanya ramuan kopi ini telah di campurkan dengan GARAM BULUH...ha...mesti pelikkan?...perkara pertama yang korang akan tanya tak masin ke?
Masin?....tak ada langsung rasa masinnya cuma rasa lemak-lemak dan pahit kopi saja memang sedap dan lazat.

Apa istimewanya GARAM BULUH?

Cara pembuatan Garam Buluh.

Garam buluh ni tak macam garam biasa, kenapa saya cakap macam tu?...ha tengok perbezaannya.



So sekarang dah percaya yang GARAM BULUH ni bersifat alkali dan anti-oksida?

Mari kita lihat Khasiat GARAM BULUH Pulak...

Macam mane hebat tak garam buluh ini?.....Apa salahnya kita cuba mencari penawar penyakit kita supaya kita sembuh dan sihat...Allah sendiri suruh kita cari penawar penyakit kita di samping kita berdoakan....

Nilah diantara penyakit yang boleh di rawat dengan garam buluh. Kalau kita yakin insyallah ia dapat membantu.


 Keratan Akhbar tentang terapi garam keatas pesakit  kanser
Magnesium yang terdapat dalam garam buluh dapat membantu pesakit darah tinggi.

Ini adalah garam buluh untuk di letakkan dalam masakan...sekarang saya guna garam buluh ini dalam masakan.
  
Yang ini pulak yang berbentuk minuman dalam sachet..memang rasa original memang tak sedap tapi anda boleh tambahkan dalam minuman seperti jus oren...memang sangat bagus.


So kita dah tau serba sedikit tentang  GARAM BULUH ni...mari kita tengok pulak apa kelebihan garam buluh ni dalam MINERAL COFFEE..




Apa tunggu lagi berubahlah daripada Kopi biasa yang anda minum kepada kopi kesihatanMINERAL COFFEE...Kalau kita fikir kita tak mampu nak merawat penyakit kita dengan harga yang mahal apa kata kita amalkan cara pemakanan kita yang sihat...minum secara konsisten insyallah kesihatan kita akan baik.
Rata-rata testimonial yang saya baca  memang mengatakan MINERAL COFFEE ini baik...Ia juga baik untuk :-

 IBU HAMIL
i-  Mengatasi masalah bacaan HB rendah.
ii-  Menstabilkan gula dalam darah utk mengelakkan GDM/kencing manis ketika mengandung. 
iii-  Menstabilkan tekanan darah yang tinggi atau sangat rendah.
iv-  Memberi tenaga serta mengenyangkan di kala si ibu yg mengalami morning sickness; tidak lalu makan @ kerap muntah pd awal kehamilan.
v-  Si ibu lebih bertenaga & tidak mudah penat sepjg kehamilan.
vi-  Merawat masalah 'cramps' dan sembelit di kalangan ibu hamil.
dan  MENYUSUKAN ANAK.
i- Khasiat Magnesium dalam Mineral Coffee akan membantu memudahkan penyerapan kalsium yg sangat penting bagi kesihatan tulang & gigi ibu menyusu.
ii- Mineral Coffee dpt meredakan stress para ibu akibat masalah/kesakitan selepas bersalin . 
iii- Membanyakkan/memekatkan susu badan.
iv  Ibu menyusu pasti boleh kekal langsing dgn MENYUSU BAYI & MINERAL COFFEE..
Jangan risau MINERAL COFFEE ini HALAL..

Sejak saya sendiri minum MINERAL COFFEE ni :-
*  Migrain pun dah kurang
*  Rambut pun dah kurang gugur
*  Lebih senang membuang 
*  Kurang mengantuk dan tidak rasa terlampau letih.
*  Kalau badan saya rasa nak demam saya minum secawan kopi ni, alhamdulillah badan rasa kembali segar.



Kepada sesiapa yang nak mencuba untuk berubah dari kopi biasa kepada MINERAL COFFEE ini jangan malu dan jangan segan untuk menghubungi saya...


Harga yang anda perlu bayar untuk kesihatan anda

contact call/sms/viber/we chat/whatsApp

fendy 0199440888 / ina 0129643240