BVSM - Biovelocity Kuantan

BVSM, Bio Velocity Sleep Mate, BVSM, Bio Velocity Sleep Mate
1001 manfaat untuk pelapik tilam ini. Sangat hebat dan exciting!
Wanita, lelaki, baby hinggalah ke warga emas. Semua pun sesuai menggunakan BVSM. Istimewanya BVSM ini, BVSM tidak perlu di-plug ke power source. Jenis pelapik tilam yang perlu di-plug ini, berbahaya kepada kanak-kanak dan ibu bapa yer. Kena extra precautions masa menggunakannya. Tetapi, tenaga untuk BVSM sudah siap-siap disuntik ke dalam pelapik tilam ini. Cuma perlu bentangkan dan baring sahaja.
Wow sangat mudah nak mengubati penyakit....mesti ramai yang tertanya...camna an betul kew boleh sihat dengan hanya tido...ini kerana materail yang ada dalam BVSM nie Garam Laut dan Cahaya Matahari Dhuha.
APA KEBAIKAN GARAM LAUT KEPADA MANUSIA.
  1. Menurunkan tahap STRES.
  2. Mengurangkan dan menyembuhkan INSOMNIA ( sukar tidur malam )
  3. Meredakan kesakitan ARTRITIS.
  4. Mengatasi masalah PSORIASIS ( sejenis penyakit kulit )
  5. Menyembuhkan EKSIM dan KERADANGAN

APA KEBAIKAN CAHAYA MATAHARI PAGI ( DHUHA )
Vitamin D yang terkandung dalam sinaran matahari yang di serap oleh tubuh kita sangat berguna untuk mencegah kanser, serta melindungi dari penyakit jantung, dan mencegah berbagai penyakit lainnya seperti, SCLROSIS, RHEUMATOID ARTHRITIS, DIABETES, serta penyakit gula.
Adakah kebaikan ciptaan Allah ini telah kita manfaatkan? Kini kajian selama 20 tahun oleh saintis dari German telah mengabungkan ke dua-dua kebaikan ciptaan Allah ini di dalam BIO VELOCITY SLEEP MATE ( BVSM ).
Hanya tidur beralaskan BVSM ini, anda akan dapat kesan dan manfaat dari 2 ciptaan Allah ini.. Sepantas 10 saat dengan BVSM anda akan merasa kebaikannya!

BVSM

Nie sebahagian testimoni yang meletop....







 


















contact call/sms/viber/we chat/whatsApp

fendy 0199440888 / ina 0129643240

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AMALAN ZIKIR

BAHAYA UBAT TAHAN SAKIT

Teknologi NANO dalam Sistem Penapisan Air