Ejen La genius saver Kuantan Pekan Kemaman

JIMAT DUIT PETROL, JIMAT BIL ELEKTRIK

BERITA BAIK!! Masalah Kos Petrol dan Bil Letrik Anda Boleh JIMAT Sampai SEHINGGA 30% Dengan LA Genius Saver!!!! ... Ianya memang Terbukti Berkesan!! 


Kini anda jangan lagi merungut kerana poket anda semakin kosong dek kerana harga minyak petrol naik sampai 0.20 sen baru-baru ni TETAPI saya ada berita baik buat anda semua bagi menangani masalah ini.

Yang best, selain kita boleh Jimat Minyak Petrol dan Bil Letrik kita juga boleh buat duit!!!!

Tetapi Bagaimana??????

Caranya, amat sangatlah mudah cuma sertai kami bersama LA Genius Sdn Bhd yang memasarkan produk LA Genius Saver yang terbukti sangat berkesan memberi penjimatan penggunaan petrol dan elektrik.

PENJIMATAN sehingga 30%!!!!!!!! 


Untuk penjimatan minyak, hanya tampalkan kad ini pada penutup tangki minyak (di bahagian dalam). Anda perasan atau tidak, apabila membuka penutup minyak kereta, anda akan terdengar bunyi wap gas keluar Pssssss... betul tak?? Kalau tak betul, cuba anda buka penutup tangki kereta anda. Bunyi tersebut akan keluar. 

Percayalah, inilah pembaziran yang berlaku tetapi dengan hanya menampal kad LA Genius Saver, pembaziran ini tidak akan berlaku lagi. Walaupun kita terpaksa isi minyak RM2.30 seliter tetapi dengan guna kad LA Genius Saver, penggunaannya jatuh RM1.60 seliter!!!!! Woww!!!! Jimat banyak tu... 

Untuk bil elektrik pula, setiap bulan mesti anda selalu pening memikirkan bil terlalu tinggi kerana di rumah anda mengunakan elektrik setiap masa. Menonton tv, mendengar radio, membasuh menggunakan mesin basuh, memasak, ON air cond dsbg. Tetapi dengan menggunakan kad LA Genius Saver anda tidak perlu risau lagi. Anda hanya perlu tampal saja di box suis utama Elektrik di rumah anda.

Kelebihan kad ini: 

#KALIS AIR 
#HEAT PROOF 
#TIDAK PERLU MAINTAIN 
#TIADA UBAHSUAI HANYA TAMPAL SAHAJA 
#Penggunaan : 5 tahun (maximum) 

Contoh penjimatan: Penggunaan petrol anda RM300 sebulan. Darab 30% penjimatan, anda jimat RM90 sebulan. RM1080 setahun. Kalau 3 tahun??? 

Bagaimana ia boleh jimat minyak dan elektrik? 

Hukum Fizik : Gelombang mengawal Gelombang

# Kad tu bukan nano 
# bukan infrared. 

Kad tu di caj dengan elektrik jana kuasa tinggi yang menjadikan ianya anti radiasi. Petrol merupakan cecair yg mempunyai atom yg sangat aktif dan mempunyai jangka hayat. Sebab ituah ia perlu disimpan ditempat tertutup dan rapat agar tidak berlaku kebocoran. Namun kebocoran tetap berlaku melalui penutup tangki. Paling jelas bila kita buka penutup utk isi minyak akan terhasil bunyi angin keluar. Itulah masa kebocoran dan pembaziran yg besar telah berlaku. 

Di sinilah fungsi kad ini untuk kawal pembaziran melalui gelombang tenaga yg telah dicaj. Elektrik pula mempunyai gelombang dan pembaziran berlaku melalui penyambungan wayar di kotak fius dan meter. Gelombang besar tenaga elektrik yang terbazir ni boleh dikawal dengan tenaga yg telah dicaj pada kad LA Genius Saver.

contact call/sms/viber/we chat/whatsApp

fendy 0199440888 / ina 0129643240

COD area KUANTAN SAHAJA

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AMALAN ZIKIR

BAHAYA UBAT TAHAN SAKIT

Teknologi NANO dalam Sistem Penapisan Air