hilangkan rambut gugur


sesiapa yang ada masalah kelemumur, kulit kepala gata-gatal, rambut gugur, rambut kering,rambut rosak sbb selalu diwarnakan, memang patut cuba Marine Essence Shampoo. Sebab kandungannya yang ada Bamboo Salt (Garam Buluh) memberi rasa segar pada kulit kepala disamping menghilangkan masalah-masalah rambut yang kronik! 

Boleh dipakai oleh perempuan,lelaki dan juga kanak-kanak. Sangat selamat sebab tidak mengandungi bahan kimia berbahaya seperti SLS( Sodium Lauryl Sulfate) danparaben (paraben ni boleh menyebabkan kanser tau! scaryyy :( )


klik untuk besarkan :)

klik untuk besarkan :)


*** Testimonial 1: rambut lembut even without conditioner

*** Testimonial 2: kepala rasa ringan dan berangin

*** Testimonial 3: rambut dah tak berminyak seperti selalu

*** Testimonial 4: kelemumur hubby dah berkurang

*** Testimonial 5: kulit kepala dah tak gatal

*** Testimonial 6: mama cakap bau wangi



                                                *** Testimonial 7 : Masalah kelemumur

"Saya mengalami masalah kelemumur sejak setahun yg lalu. Semua shampoo di pasaran semua saya dah cuba, bukan membantu malah semakin... kritikal hingga menampakkn kulit kepala saya, mana tidaknya setiap kali mandi pasti bertaburan rambut saya di lantai, itu belum lg masa nak sikat rambut..

Disebabkan itu saya jadi fobia utk basah rambut ketika mandi, saya hanya basahkan rambut jika terpaksa sahaja. Saya juga fobia utk menyikat rambut, kekadang hampir sebulan saya tak sikat kerana jika sikat, segumpal rambut saya akan melekat di sikat itu.

Tapi kini tidak lagi setelah saya mencuba Shampoo Marine Essence. Rasanya setiap hari saya akan membasuh rambut dan setiap hari saya akan menyikat rambut saya. Bohonglah kalau saya cakap tak gugur langsung. Memang ada tapi hanya beberapa helai sahaja. Yalah, ianya masih dlm proses pemulihan kan...

Alhamdulillah... akhirnya saya mendapat penawar rambut saya sebelum ianya botak..

Pada yg mengalami masalah seperti saya, meh cuba...
Tak rugi tau...


---> Wow!! syok nyer bile dapat result yang best after gune shampoo





Jom dapatkan satu untuk anda & keluarga..
Insya Allah tak rugi :)

Wah..hati hati yer bile memilih barang..elakkan kandungan paraben!!


Okay..sekian saje perkongsian utk hari ni..hehe..

Anyone yang nak order dan dapatkan shampoo


contact call/sms/viber/we chat/whatsApp

fendy 0199440888 / ina 0129643240

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AMALAN ZIKIR

BAHAYA UBAT TAHAN SAKIT

Teknologi NANO dalam Sistem Penapisan Air