CARA MENCEGAH KANSER PAYUDARA DAN MERAWATNYA


Apabila barah memberi ‘salam’

 Cuba bayangkan payudara anda macam diatas? Nauzubillah, hopefully kita semua terhindar dari penyakit utama wanita nih, tapi apa tindakan yang kita dah buat?
Tekonologi merawat penyakit kanser bakal memasuki fasa kejayaan terbaharu apabila penyelidik menemui potensi sinar inframerah yang boleh mematikan kanser itu.
Kajian yang disiarkan dalam jurnal Nature Medicine itu menjelaskan bahawa terapi mengubat kanser kini dapat diatur supaya hanya sel yang diserang tumor disinari cahaya itu.
Ini bermakna penggunaan cahaya sebagai satu kaedah merawat kanser adalah baik kerana pemilihan sel itu bersifat spesifik sehingga tidak merosakkan sel-sel lain yang berada di sekitar sel kanser.
Sehingga kini hanya terdapat tiga kaedah untuk merawat penyakit kanser iaitu penggunaan radiasi, teknik pembedahan untuk menyingkirkan tumor dan penggunaan ubat-ubatan. Bagaimanapun, ketiga-tiga kaedah itu mempunyai kesan sampingan.
Dalam pada itu, kajian oleh Institut Kanser Kebangsaan di Maryland, Amerika Syarikat mendapati sejenis antibodi yang digabungkan bersama zat kimia IR700 akan aktif membunuh sel kanser selepas disinari dengan cahaya inframerah.
Sumber: Kosmo
Tengok tu, dah ada dah kajian berkaitan fir, so you all tk payah susah- susah buat research kay, pakai je premium beautiful for minimum 8 hours per day and insyallah boleh prevent canser sebab fir dalam premium beautiful akan bertindak jauh sedalam 3 cm dibawah kulit once it touch your skin.
So, what are you waiting for? Nak tunggu sampai kena or take action NOW?

ADA TIGA HARGA UNTUK

PREMIUM BEAUTIFUL

* RM2399-RM2599
@

*RM2000-RM2200
@

* PERCUMA


TAWARAN HEBAT PIILIHAN 

HARGA DI TANGAN ANDA.


CONTACT ME - IEYNA 0129643240

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AMALAN ZIKIR

BAHAYA UBAT TAHAN SAKIT

Teknologi NANO dalam Sistem Penapisan Air