Cara Merawat Migrain



Simptom migrain selalunya terjadi sama ada pada sebelah kepala atau boleh terjadi pada kedua-dua belah kepala. Beza tau antara beza migrain dan sakit kepala, antara simptom termasuk sensitif kepada cahaya, muntah-muntah, nausea dan juga sensitif kepada bunyian.
Biasanya, orang yang ada migrain akan mengambil inisiatif untuk berehat dalam bilik yang gelap dan disuasana yang sunyi, kadang-kadang bila muntah pun akan relief migrain.
Kenapa boleh terjadinya migrain?
A migraine headache is a form of vascular headache. Migraine headache is caused by vasodilatation (enlargement of blood vessels) that causes the release of chemicals from nerve fibers that coil around the large arteries of the brain. Enlargement of these blood vessels stretches the nerves that coil around them and causes the nerves to release chemicals. The chemicals cause inflammation, pain, and further enlargement of the artery. The increasing enlargement of the arteries magnifies the pain.
Insyaallah, dengan pemakaian premium beautiful secara konsisten, ia mampu merawat migrain dengan bantuan dan izin ALLAH, antara simptom-simptom selepas pakai premium beautiful, seseorang akan merasa sakit kepala yang amat sangat tetapi ia varies untuk sesetengah individu, tetapi selepas seminggu pakai, insyaallah tiada lagi sakit kpla atau migrain berulang lagi. So, jangan ragu dan jangan was-was, ambil tindakan sekarang

ADA TIGA HARGA UNTUK

PREMIUM BEAUTIFUL

* RM2399-RM2599
@

*RM2000-RM2200
@

* PERCUMA


TAWARAN HEBAT PIILIHAN 

HARGA DI TANGAN ANDA.


UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA HUBUNGI

PM / SMS / WEE CHAT/WHATS APP/ VIBER
INA 012-9643240


EMAIL:


Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AMALAN ZIKIR

BAHAYA UBAT TAHAN SAKIT

Teknologi NANO dalam Sistem Penapisan Air