BAGAIMANA JANA INCOME DENGAN PREMIUM BEAUTIFUL



Bercerita tentang peluang perniagaan, semua orang tahu FAKTOR KEJAYAAN untuk mana2 bisnes ialah produk, servis, target market, modal dan berapa pulangannya . Kelima-lima faktor ni penting sangat untuk memastikan bisnes yang kita nak buat berbaloi dengan usaha dan masa yang dilaburkan. Kalau tersilap venture bisnes, kita rugi masa, wang dan tenaga. Jadi sebelum nak memulakan apa-apa bisnes kita mesti nak tahu dulu KELEBIHAN BISNES tu.

Jom baca aper KELEBIHAN BISNES PREMIUM BEAUTIFUL ..so hopefully lepas baca artikel ni, korang semua boleh buat keputusan dengan yakin dan muktamad ya :)


Jom kita lihat apa dia yang best sangat pasal bisnes Premium Beautiful ni:

1. Korset Premium Beautiful ni ada LIFETIME WARRANTY. Maksudnya any kerosakan pada set tu dijamin boleh direpair secara PERCUMA seumur hidup. Jadi amat mudah sama ada untuk menjual atau menarik orang untuk menjadi rakan kongsi kita.




2. Premium beautiful mempunyai Far Infra Red rays iaitu fungsi seperti matahari pagi badan kita seandainya kita pakai korset ni. Kalau 8 jam pakai, maka 8 jam la mendapat manfaat matahari pagi. Ia mampu mengelakkan dari berat badan meningkat dan boleh menguruskan badan sekiranya jaga pemakanan or diets. Shape up badan automatik pas pakai....ia akan menambah KEYAKINAN YANG TAK DAPAT DIBELI DI KEDAI ya.. only with Premium Beautiful you can have this confidence level yang luarbiasa!
 
                                                




3. Kita menjual produk bertaraf SUPERBRAND! Superbrand ni by invitation je tau! And nak melayakkan diri pun kena penuhi kriteria 'best in Quality and best number of satisfied customers'.. jadinya jika Premium Beautiful dapat pengiktirafan Superbrand ni, makanya ternyatalah PREMIUM BEAUTIFUL IS BEST IN QUALITY AND HAS THE HIGHEST NUMBER OF SATISFIED CUSTOMERS! bukan itu sahaja mesti anada faham maksud superbrands kan arga yang setara dengan kualiti it means may be ada korset len yang ada fungsi ala PREMIUM BEAUTIFUL tapi arga terlalu mahal @ arga murah tapi fungsi  & kualiti xsehebat premium beautiful.

                                               

4. Market, market, market! Perempuan kat dunia ni yang amat banyakk.. susah ke nak jual baju dalam ni kat depa? Itu pasal la bukan jantina usahawan yang penting, jantina pengguna kita yang penting!! Kalau kaum perempuan di dunia ni dah kategori pupus, haaa then masalah la bisnes korset kita..kan?

                                                    


5. Syarikat yang kukuh, listed kat BSKL ........yang boleh memberi bonus kepada kita setiap bulan tanpa gagal! Bonusnya pulak dalam lingkungan 4 angka ke berapa berapa yang kita nak! Gandakan usaha, maka bonus pun berganda-ganda! Bonus ni confirm setiap bulan dalam 10-12hb masuk akaun kita. SETIAP BULAN. Bukan setiap hujung tahun ya!. nak x income gni every month....




6. Bisnes korset Premium Beautiful ni TAK PERLU BUKAK KEDAI, TAK PERLU GAJI ORANG, TAK PERLU BAYAR BIL! Office kita di mana jua client kita berada. Setting tak perlu formal seperti kat regular office, it could be at a shopping complex@restaurant, at a client's house, practically anywhere yang convenient! Tak terikat dengan sewa or installment space bulan-bulan.. bagus kan?
                                                                    
7. BUDAYA KERJA BERKUMPULAN. Dalam bisnes ni, kita tak rasa keseorangan. In fact, pemimpin-pemimpin yang dah berjaya dalam bisnes ni ( and of course lebih dulu makan garam dari kita) bermurah hati dan bertanggungjawab sangat orang-orangnya untuk mendidik, mencanai kita orang baru dalam bisnes korset supaya menjadi macam mereka, dapat mencapai apa yang mereka capai. TAK ADA ISTILAH KENA TINGGAL DENGAN UPLINE DALAM BISNES NI YA! Kita maintain contact dengan pemimpin yang jauh mahupun dekat sebab semua orang tahu COMMUNICATION IS THE KEY TO A SUCCESSFUL GROUP ENDEAVOUR! Kalau tak berhubung dan berkomunikasi, macam mana nak dapat apa-apa, betul tak? Now ada macam-macam medium- FB, Whatsapp, twitter, LINE, Viber, even standard messaging pun boleh guna untuk discuss pasal bisnes. Kalau kita take ownership of our business, of course kita akan gunakan segala apa medium yang ada untuk make sure bisnes kita prosper. Distance is not an issue! And certainly bila buat any business pun, alasan untuk buat sesuatu kena letak ke tepi. And nak buat apa pun ada orang guide kita, kita takkan susah dalam bisnes ni kerana tiada bimbingan, tapi susah kerana kita tiada tindakan.

                             


8. BUSINESS MODEL YANG ADIL DAN SAKSAMA DAN MENTORING SYSTEM YANG EFISIEN!
Maksudnya kat sini, sesiapa yang bergiat dalam bisnes Premium Beautiful ni, dia akan mendapat faedahnya dari syarikat. Bukan sebagai sleeping partner ya! Kalau nakkan kejayaan, kenalah bersedia untuk berusaha bersungguh-sungguh. Serius dan profesional dalam menjalankan bisnes ni. Bila kita bermula dari bawah, kita jadikan mereka yang dah berada di puncak bisnes sebagai role model kita dalam bisnes. Kenapa? Sebab mereka lebih dahulu melalui liku-liku yang bakal kita lalui, mereka terlebih dahulu buat apa yang kita bakal buat. Yang paling menguntungkan ialah apabila kita berada di landasan yang betul, yakni di bawah KUMPULAN YANG BETUL, kita akan mendapat advantage yang besar untuk maju di dalam bisnes. Ramai CDM ada  untuk membimbing kita dari langkah meniarap, merangkak, berdiri, berjalan dan teruss berlari dalam bisnes ni. Percayalah, none of these people berkelakuan sombong dengan kita orang baru dalam bisnes. In fact, kita masih boleh berhubung dengan mereka, masih boleh set appointment dengan mereka untuk berbincang mengenai strategi dan motivasi bisnes, masih boleh bersalam bertegur sapa bila bertemu, berkongsi gambar di Facebook..approachable. Jika kita rapat dengan pemimpin, maka lagi mudah kita nak serap ilmu macam mana nak berjaya daripada mereka.





9.HAI O dapat banyak pengiktirafan di MALAYSIA.Bermacam2 award dan pengiktirafan diperolehi sepanjang 20 tahun dalam industri di Malaysia. Hai o bukan SKIM CEPAT KAYA jadi jgn riso xdenye ilang g2 je duit korang

Program Pengiktirafan Kod Etika Global 2012



Anugerah Bintang Syarikat Harapan 2010/2011


Anugerah Kecemerlangan Perniagaan Beretika 2010/2011


Best Under A Billion 2010


Memperkasakan Wanita – Anugerah CSR Perdana Menteri 2009


Perniagaan Malaysia – Anugerah Pentadbiran keusahawanan CIMA 2009


Best Under A Billion 2007


Sumbangan Ke Arah Melahirkan Masyarakat Perdagangan Dan Perindustrian Bumiputera 2007


Patuhi Syariah

Majlis Penasihat Syariah (MPS) Suruhanjaya Sekuriti (SC) telah meluluskan senarai terkini
sekuriti yang diklasifikasikan sebagai sekuriti patuh Syariah. Senarai sekuriti patuh
Syariah, iaitu yang tersenarai di Bursa Malaysia.

LATEST AS AT 31ST MEI 2010




10.Skang PELUANG KE LONDAN & PARIS PERCUMA MENANTI ANDA!!
  

tunggu apa lagi jom grab peluang
hubungi kami call @ sms @ viber @ email
 ieyna 0129643240

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

AMALAN ZIKIR

BAHAYA UBAT TAHAN SAKIT

Teknologi NANO dalam Sistem Penapisan Air